ABANG IPAR YANG GAGAH

Ini adalah bencana, fikir Salina. Kenapa nasib buruk ini menimpanya. Dia merasakan tidak pernah melakukan apa-apa dosa. Mengapa dia perlu menerima hukuman ini. Salina menyesali nasib malang yang menimpanya. Tidak adil kerana semua ini berlaku pada dirinya.

Dua tahun Salina berkahwin dengan Khairul. Dua tahun juga dia tidak pernah menikmati kehidupan berkelamin. Khairul seorang lelaki kacak, berjawatan tinggi dan bergaji besar. Memang sepadan dia beristerikan Salina seorang gadis cantik tinggi lampai. Bak pinang di belah dua. Orang sekeliling melihat penuh iri kepada pasangan ideal ini.

Salina tersenyum bila dikatakan dia bertuah kerana mendapat sorang suami yang bertimbang rasa dan pengasih. Tetapi di dalam hati dia menangis kerana nafkah batinnya tidak mampu dipenuhi oleh suaminya. Suaminya mengalami keadaan premature ejaculation. Mani suaminya akan terpancut hanya selepas beberapa kali gerakan maju mundur malah ada ketikanya mani suaminya akan terpancut sesaat menyentuh lurah merkahnya. Salina sungguh hampa dengan keadaan suaminya.


Petang itu sewaktu makan malam, Khairul telah memaklumkan bahawa dia akan berkursus ke Korea selama satu bulan. Selama ketiadaannya Khairul akan meminta abangnya yang bekerja sebagai guru menemani Salina yang tinggal sseorang diri. Khairul tahu Salina takut bila bersendirian terutama pada waktu malam. Salina tidak membantah cadangan suaminya kerana dia kenal baik abang iparnya yang baik dan sopan.

Sebagai kenang-kenangan sebelum berangkat ke Korea maka pada malam itu Salina meminta Khairul melayan keinginan batinnya. Dia tahun selama sebulan dia akan tidur bersendirian. Salina bertindak dengan lembut membangkitkan ghairah suaminya. Dia sendiri juga amat berghairah pada malam itu. Bila kedua-duanya bersedia maka acara penamat bermula. Khairul dengan lembut membenamkan tongkat saktinya ke taman syurgawai kepunyaan isterinya. Aktiviti sorong tarik dilakukan dan seperti biasanya maninya terpancut selepas dua minit.

Salina amat kecewa kerana batinnya tidak juga dapat dipuasinya oleh suaminya. Dengan perasaan kecewa dia berbaring di sisi suaminya yang telah berdengkur. Matanya tidak dapat pejamkan kerana sedih nasib yang menimpanya. Hingga azan subuh kedengaran dia masih belum mampu tidur.

Pada keesokan harinya Salina pulang ke rumah dalam keadaan tak bermaya selepas menghantar suaminya ke KLIA. Dia singgah di sebuah restorans untuk makan tengah hari. Dia tak mampu untuk masak. Semangatnya hilang kerana dia akan ditinggalkan selama sebulan. Dia akan mengalami malam-malam sepi bersendirian di rumahnya yang besar itu.

Pada pukul lapan malam abang iparnya datang ke rumahnya. Selepas mempersilakan abangnya masuk Salina naik ke atas bila abang iparnya memberitahu yang dia telah makan sebelum datang tadi. Salina tahu abang iparnya yang masih bujang itu simple orangnya. Salina tak pasti mengapa Roslan, abang iparnya masih membujang walaupun usianya menjangkau empat puluh tahun.

Pada malam kedua keadaan sama saja seperti semalam. Salina tidur di bilik atas sementara Roslan tidur di bilik tamu di tingkat bawah. Lebih kurang jam sepuluh malam Salina terasa haus. Dia menapak menuruni tangga menuju ke dapur di tingkat bawah. Selepas minum segelas susu Salina melewati bilik tamu. Dilihat bilik tersebut masih bercahaya. Melalui celah pintu Salina melihat abang iparnya sedang terbaring di katil sambil memegang senaskah majalah.

Salina memerhati abang iparnya yang terbaring di katil hanya memakai kain pelikat tanpa baju. Roslan bujang terlajak berdada bidang dan ditumbuhi bulu jarang-jarang. Warna kulitnya agak gelap jika dibandingkan dengan suaminya yang lebih cerah tanpa bulu di dada. Salina melihat mata Roslan terpejam tapi majalah masih berada di tangannya.

Salina memberanikan diri memasuki bilik Roslan. Ia ingin melihat majalah apa yang dibaca oleh abang iparnya. Dia berjalan terjingkit-jingkit agar tidak menimbulkan sebarang bunyi. Majalah di tangan Roslan diperhati. Dada Salina berdebar dan jantungnya berdenyut kencang bila melihat gambar di kulit majalah. Majalah berwarna tersebut di ambil dan di selak muka suratnya.

Salina terpegun kerana majalah tersebut dihiasi gambar-gambar wanita dan lelaki sedang melakukan hubungan seks. Wanita-wanita cantik telanjang bulat bersama lelaki-lelaki kacak yang juga telanjang bulat. Nafsunya tiba-tiba terangsang dan ghairahnya menggelegak. Adegan seks yang dilihatnya menguasai diri dan birahinya.

Roslan benar-benar tidak percaya apa yang dia lihat melalui matanya yang tidak terpejam rapat, tubuh Salina yang sedang duduk mengangkang menghadap ke arahnya dengan kain yang terselak sehingga ke paras pinggang dengan jari jemarinya bermain-main di dalam seluar dalam yang telah kelihatan basah benar benar merangsang sesiapa sahaja yang melihatnya.

Roslan tidak menyangka sedikitpun perangkapnya telah mengena dan dia sedang menyaksikan pertunjukan percuma itu. Salina yang masih menyangka abang iparnya itu sedang lena, telah benar-benar terangsang sehinggakan terdengar nafasnya mulai tidak keruan dengan desisan yang perlahan keluar dari rongga mulutnya. Kini, tangan kirinya sudah tidak lagi memegang majalah tetapi telah berpindah ke payudaranya yang kian menegang itu, dibukanya beberapa kancing baju agar lebih selesa untuk meramas bahagian daging yang pejal itu.

“Sssssh aaachhh...!” terdengar desahan halus dari mulut Salina apabila jari jemarinya menggentel-gentel bibir cipap dan puting susunya itu.

Dalam keadaan keghairahan itu, dengan cipapnya yang sudah basah dan merekah, matanya terpaku kepada tubuh abang iparnya, terutama bahagian yang membonjol di sebalik kain pelikat yang dipakainya. Salina membayangkan betapa nikmatnya benda itu jika dimasukkan ke dalam cipapnya.

Dalam keadaan yang serba tidak kena itu, majalah yang ada di tangan Salina terjatuh. Dengan susah payah Salina membongkok mengambil majalah yang berada di lantai. Roslan secepat kilat menarik koneknya yang keras keluar dari kain pelikatnya. Konek besar dan panjang berurat-urat itu terpacak di celah pahanya.

Salina kembali beraksi selepas majalah dipungut dari lantai. Cipapnya di garu-garu, kelentitnya diusap-usap hingga banyak air nikmat mengalir keluar dari lubang cipap yang basah. Salina kembali melihat abang iparnya yang sedang terbaring. Terkejut besar Salina bila melihat konek abang iparnya yang terpacak kaku. Diperhatikan Roslan betul-betul, nampaknya abang iparnya itu masih lena. Roslan kemudian pura-pura mengeliat dan mengalihkan badanya hingga telentang. Matanya tetap terpejam seperti orang yang benar-benar lena.

Dada Salina bergerak-gerak. Jantungnya berdegup kencang. Nafasnya pantas tidak teratur lagi. Konek Roslan yang terpacak keras benar-benar menguji keimanan Salina. Diperhati dengan mata melotot ke konek besar dan panjang. Salina mula membandingkan dengan konek suaminya. Konek suaminya hanya separuh konek abang iparnya.

Tiba-tiba fikirannya digoda iblis. Salina ingin menebus kehampaannya pada malam terakhir dengan suaminya. Keinginannya pada malam itu tidak tertunai. Suaminya hanya setengah hati melayan kehendaknya. Salina tidak puas. Salina membayangkan kepuasan akan diperolehi dari abang iparnya. Salina membayangkan konek besar panjang kepunyaan abang iparnya akan menggaru-garu lubang cipapnya yang gatal.

Tanpa segan dan silu Salina melondehkan semua pakaian yang melekat pada badannya. Roslan tersenyum dalam hati memerhati tingkah adik iparnya. Matanya yang terbuka sedikit tidak dapat dikesan oleh Salina. Roslan menunggu penuh debaran tindakan lanjut oleh adik iparnya yang cantik itu. Tubuh adik ipar yang tidak ditutup walau seurat benang itu diperhati tak berkedip. Untung sungguh adiknya mendapat isteri yang cantik. Sekarang isteri adiknya yang cantik itu akan menjadi habuannya.

Salina mula mendekati konek besar abang iparnya. Konek keras kaku itu dipegang dan dielus-elus dengan tangannya yang lembut. Roslan amat gembira mendapat belaian tangan halus adik iparnya. Tangan lembut mula bergerak-gerak mengelus batang besar panjang berurat. Kepala besar bagi torpedo itu diraba-raba oleh Salina. Nafsu Salina tak terkontrol lagi. Dirapatkan wajahnya ke konek keras. Kepala bulat warna coklat tua itu dielus-elus dengan batang hidungnya. Konek Roslan diciumnya. Aroma konek dicium dalam-dalam. Salina benar-benar terangsang.

Melalui celah kelopak mata yang terbuka sedikit Roslan dapat melihat batang hidung Salina yang putih gebu melekat pada kepala koneknya yang coklat tua. Roslan terasa geli dan nikmat bila nafas Salina menghembus kepala koneknya. Roslan seperti mendapat loteri berjuta. Ia sungguh gembira diperlakukan begitu oleh Salina adik iparnya. Tiba-tiba lidah Salina lubang kecil di hujung kepala konek. Lubang sempit itu terasa licin. Bila lidah Salina berlegar di hujung kepala konek, Roslan terasa amat geli bercampur nikmat.

Puas dengan lubang kecil di kepala konek, Salina akhirnya memasukkan seluruh batang abang iparnya ke dalam mulut. Roslan rasa kehangatan di seluruh kepala dan batang koneknya. Rongga mulut Salina yang basah dan hangat betul-betul enak dirasa oleh Roslan. Sementara Salina merasa batang abang iparnya keras kenyal seperti menggigit silinder yang diperbuat dari getah yang padat. Dinyonyot-nyonyotnya batang kenyal tersebut sambil digerakkan mulutnya naik turun. Setelah beberapa ketika Salina terasa ada cairan licin dan masin mengalir keluar dari kepala konek Roslan. Salina menelan cairan licin tersebut.

Roslan tak tahan lagi, ia bingkas bangun dan memeluk badan adik ipar yang menjadi idamanya. Salina sedikit tergamam dengan tindakan secara tiba-tiba dari abang iparnya. Roslan akhirnya mendorong Salina rebah ke katil. Badan telanjang bulat Salina di tindihnya. Pahanya menguak paha Salina. Salina memberi kerjasama dengan membuka pahanya luas-luas. Kepala konek coklat tua mula meneroka muara cipap Salina. Kepala konek menekan-nekan lembut kelentit yang basah. Salina rasa sedap hingga mulutnya mengerang. Roslan kemudiannya menggerakkan batang kerasya sekitar bibir cipap yang merekah dan akhirnya kepala konek menemui muara cipap yang berdenyut.

Sekali tekan kepala konek mula terbenam. Ditekan lagi hingga separuh batang terendam. Roslan rasa lubang Salina cukup sempit. Digerakkan koneknya maju mundur dan satu tekanan kuat menenggelamkan seluruh batang besar lagi panjang. Salina meraung kesedapan. Erangannya makin kuat. Batang Roslan terasa padat dirongga cipap yang sempit. Batang suaminya tidak sesedap ini. Salina rasa cipapnya mengemut pantas membelai batang abang iparnya yang keluar masuk. Salina seperti histeria. Bahu Roslan digigit-gigit menahan kesedapan dan kelazatan.

Roslan menggerakkan koneknya makin laju. Salina memegang kemas batang abang iparnya dengan otot-otot rongga cipap. Roslan rasa batangnya seperti diramas-ramas oleh ribuan jari halus. Roslan rasa lazat, Salina rasa nikmat. Abang dan adik ipar bersatu dalam pelukan kemas. Tetek pejal Salina digigit-gigit lembut oleh Roslan. Perjuangan berterusan hingga setengah jam. Akhirnya kedua-dua insan tidak dapat bertahan lagi. Kedua-dua badan mula mengejang dan akhirnya Roslan memancutkan benih yang selama ini tersimpan ke rahim adik iparnya. Salina menerima benih Roslan dengan memancarkan cairan hangat menyirami kepala konek.

Salina benar-benar puas. Belum pernah dia merasai kepuasan sebegini selama dua tahun dia berkahwin. Ada hikmah dia ditinggal oleh suaminya. Baru sekarang kehausan nafsunya dipenuhi. Dan yang menghilangkan kehausannya adalah abang iparnya sendiri. Roslan yang masih bujang itu memang gagah dan cukup pandai melayannya.

Salina lemas di bawah dada Roslan. Roslan runtuh di atas perut adik iparnya. Setelah koneknya melemas, Roslan rebah di sisi adik iparnya yang cantik. Roslan senyum puas dibalas senyuman puas juga oleh Salina. Mereka terbaring letih. Salina amat berterima kasih kepada abang iparnya. Kepergian suaminya keluar negera tidak lagi terasa. Kekosongannya telah terisi.
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...