Ustaz mengganas

"kau kena panggil 'ustz' tu?" Kila tanya.

"Hah. Hmm...entah apa dia nak, aku pun tak tahu lah." jawab Eda.
Mereka kawan baik. Semua dalam kuliah tahu sejak sem 1 lagi mereka rapat.
Sekarang ni dah nak tamat pengajian di kolej ni.



"Mungkin sebab parti malam sabtu tu ke?" Tanya Kila lagi.
"Entah. aku taktahu lah. Masalah apa pulak lah ni.... grades aku tak lah teruk sangat kan? apa lah ustz tu nak?" Eda , 21 tahun, pelajar tahun akhir jurusan biz. Party malam tu memang private, semua kawan2 rapat je yg tahu... tak ramai. Invitation pun pakai mulut je.... ada lah tiga atau 4 org dari luar yg datang.



itu pun dah check dah..... rakan biznes uncle pada Kila. Tak kan mereka nak beritahu pada admin kat kolej ni. Ustz tu head student affairs pulak tu... kalau kena kantoi lah aku ni! Tak kan pasal party tu kot.



Mereka berdiri di kaunter. KIla menarik baju singkatnya ke bawah sikit apabila ternampak kakak bertudung tu di kaunter. Itu saja baju yang dipakainya setiap kali ke kuliah. singkat, ringkas dan sexy... kalau duduk mesti nampak but cracknya tu... "Kak! Ustz nak jumpa kami... ada appointment lah." kata Eda pada clerk di belakang kaunter SA dept tu. Eda membetul kan butang baju dan skirtnya.



Dia mengenakan butang di atas sekali... tadi dua butang teratas terbuka...
memang tak dikancingnya...selalu...nak tayang lurah boobs nya tu...skirtnya tak lah pendek sgt...tapi pendek... atas paras lutut...



"Eh! Bukan kami lah, you lah." Kila memprotes. Kila tak dipanggil. cuma Eda je... 



"Oh? Siapa? Noreda Adam?" dia membelek kad di meja nya. Ustaz tu gelaran pada Dr Azmi, ketua Student affairs. Berjanggut sikit , dan selalu bersongkok, nampak macam ustaz...so, pelajar2 di situ ramai yg mengelarnya Ustz....



"Ye kak. Saya." Eda memandang Kila.



"Lambat you ni datang. dah nak jam 5 ni..... Pejabat nak tutup baru nak datang? Masuklah, sebelum Dr balik. dia memang nak nak jumpa students dalam list ni today." kata kerani tu memandang pada Eda dan KIla dgn penuh prejudis. Dia dah pernah nampak mereka ni... gedik! kalau tengok dari tingkat dua ni selalu nampak mereka di kafe tu, duduk dengan kaki naik di atas meja dan ketawa kuat... kadang2 menari2 - gelagat mereka selalu menarik perhatian org2 lain...pelajar2 dan staff lain di kolej kecik ni.





"Masuk." suara garau ustz.



Bila terdengar saja arahan masuk. Eda pun masuk ke dalam pejabat Dr Azmi. "Good luck Eda! kalau lama I nak balik dulu lah...ada coffee meet dgn Jaja dan bf dia lah..." kata Kila. Eda angguk dan cuba memberi senyuman....gementar namapaknya dia tu.



Besar dan formal bilik tu. Meja besar, kerusi empuk besar... ada sofa besar, karpet besar... rak buku besar tinggi, buku2 semua rapi tersusun... ada sijil2 yg diframe di dinding dan beberapa gambar... family , wife dia kot? dan anak dia? gambar2 mereka di atas meja coffee di sofa dan di atas mejanya.



"Ah...Eda. Dududk. I memang nak jumpa you." Dr Azmi menutup file2 di meja nya tu. Lap top masih ON. Printer sedang mencetak .... tv on....



"salam.... doc nak jumpa saya?" Eda agak gentar juga berada di dalam bilik tu.





"Ada problem sikit yang I nak you clarify lah. Beri penerangan tentang perkara ni... dan nakbagi sedikit nasihat.." kata 'ustaz' doc azmi.



'Oh? Ye ke? Masalah besar ke doc? Serious ke?" Eda duduk dan membetulkan kedudukan nya...dia tahu dan concious pulak dengan bahagian pehanya yang terdedah tu... tak banyak yg terdedah, tapi boleh tahan lah yang terdedah tu.... mesti mata 'ustaz' ni ke peha aku ni... kata hati Eda. Dia cuba menutup sebanyak mungkin... tapi susah ...skirtnya memang dah pendek singkat... macam mana nak cover ... biar je lah. Biar je ustz tu nampak... biarkan dia enjoy...ehmmm.



"entah lah, tak tahu macam mana nak kata pulak... tapi Eda lah yang akan memberi jawapan kepada semua ni." kata dr azmi lagi. dia bangun dan menjenguk pada printer yang mencetak beberapa helaian kertas semasa Eda masuk tadi.



"Err... Eda cuba bantu lah selesaikan apa punmasalah nya ni, ustz...err... doc." jawab Eda dan nampak gelabah sikit. kedua dua tangannya mengurut skirtnya ke bawah.... mengharapkan kain singkat itu akan menutup peha gebunya dari penglihatan doc azmi. Kalau tahu dia nak jumpa pagi tadi, i dah tukar skirt ni...



"Ok... kita cuba selesaikan problem ni today, Eda?" kata doc tanpa memandang pada Eda.



"Masalah akademik ke doc? errr ..... atau disiplinary problem?" Eda cuba beranikan diri bertanya lagi. Dia pun memang berhak bertanya. takut jua sebab takut kena denda..... gantung pengajian ke? buang kolej?...ada tiga empat bulan je lagi...nak tamat pengajian.



Doc azmi mengambil beberapa helai kertas yang dicetak nya itu dan membaca... dan sekali sekala dia memandang pada Eda. Eda serba salah. Dia memandang peha aku ni... hmmm.... tak guna tutup pun, dah terdedah...biar kan je lah. kata hati



Eda. Eda memang punyai sepasang kaki yang menarik...lampai panjang... gadis sexy dan lawa... dah tu pakai skirt pendek pulak tu... memang lah akan menarik pandangan.... terutama dari jantan2 macam doc azmi ni.



"Ini masalah nya..." kata Doc azmi. mengipas ngipas helaian kertas pada tanganya itu.



Eda memanjangkan lehernya... tegak badannya. "ITu? Whats that doc?" results apa pulak tu? assignments lama yg i copy ke?
"Itu Eda boleh explain doc. Bukan Eda saja yang copy... ada yg lain juga..."



Eh? Copy apa pulak ni.? persoalan demi persoalan bermain dalam fikiran doc azmi."Awak ...errr.. emmm dan kawan2 mana yang copy kerja org lain ni?" tanya doc - hentam keromo saja.... kita nak tanya hal lain, dia tak segah kita dengan hal lain pulak? well, tak apa... tengok ke mana hal 'copy mengopy' ni pergi.



"Eda dan Kila dan Jaja...." jawab Eda agak lemah. "tapi...tapi... itu sem lepas doc?"



"Ohhh!!! awak tiru kerja org lain dan harap tak kena tangkap?" kata doc azmi. dia belum marah lagi.... jarang dia marah.... tapi kalau dia marah.... eee... semua students takut!



"Maaf doc.... maaf kan saya. Lepas tu saya tak tiru apa2 pun lagi..."



"Itu kesalahan besar dan kena denda ni. " mata doc azmi memandang Eda... atas bawah dan kembali keatas...dan turun semula perlahan lahan ke bawah... Eda dah tak tentu arah bila doc azmi memandang dia begitu. Dia tak suka sangat lelaki,
dia lebih kepada suka kan perempuan... lebih2 lagi bila mata boc berlabuh pada pehanya itu.



'hmm...skirt pendek ...gebu peha Eda ni.' mata doc Azmi lama pulak kat pehanya tu.



"Awak kena denda... sebab meniru assignments orang lain." tiba tiba Dr Azmi mengalihkan pandangan dari peha Eda ke muka Eda.



"Saya errr..... itu sem lepas doc!"



"Eda, awak mungin akan kena repeat sem lepas tu... setidak tidaknya subject BANB 3240 biznes antarabangsa..." doc nampak dalam kontrol. memeluk tubuh, helaian kertas dalam tangannya tadi itu diletak di atas meja....



"Saya dah lulus papaer tu doc. please lah doc. mesti ada cara lain doc." Eda merayu dah.



"Tak mungkin kesalahan sperti ini awak boleh lepas..." kata doc serious je memandang Eda.



"Err.... susah hati saya doc...please lah. Mesti ada cara lain." Eda desperate pulak. "Err...Jaja dan Kila pun sama doc." Eda dah tersepit dan menamakan kawan2 nya yang lain juga/pula.



"Satu persatu. Mereka berdua tu pun akan saya panggil. But now, you r in question." serious nada doc azmi.



Eda cemas. apa nak buat ni. serious ni. mampus aku ni kalau daddy dan mummy tahu. "Doc... please doc. saya tak mahu repeat..." eda dah mula sedih. hatinya dah mula cemas. goda dia ke? apa kata kalau aku goda dia? isyyyhh!!! jantan ni!



"dah lah awak meniru...itu kealahan major di kolej ni. dan ini ada satu lagi." doc azmi menunjukkan lagi kertas2 lain yang dicetaknya tadi.



Eda mengambil dari tangan doc. dilihatnya cetakan dari webpage Taggednya. "Ohhh!? Ini ini gambar2 saya....errr!!"



"Ye...ye.... 34 keping foto awak...ada yang bercium mulut dengan pompuan lain... ni, ni dengan KIla kan? ni baring dengan jaja... nampak macam Jaja, tapi tak clear sangat ni... dan berpelukan dengan sapa ni? Yg ini menari dengan hanya memakai pakaian sexy ni? boobs awakmacam nak terkeluar ni? dan ini atas katil? bra dan panties saja! dan ini! manja menunjukkan lurah dada awak tu! dan banyak lagi ni!" kata doc azmi. semuanya sexy...pasti dia akan kena buang lah.



"Ohhh!!! errr.... doc please..." nak kata apa ni? doc azmi dari Hal Ehwal students affairs dah tahu!!! Oh!!! mati lah aku.



"Ada lagi ni... ini print out Tagged profile awak Eda... awak tulis di sini yang awak ni 'Bi' - awak tahu apa maknanya ni? Bisexual? Tahu tak?" doc bernada serious.
"Errr..... saya tak suka boys sangat - mereka suka hantar mesej lucah..." kata



eda dengan fikiran bercelaru.



Doc azmi bergerak dari belakang meja nya. "Awak ni lesbian ke?"



"Err..... tak doc..." tanganya cuba menutup pehanya lagi. terasa sikit malu



pulak....



"Tak payah tutup peha tu...saya dah nampak dah...tadi. dalam photos ni pun



banyak...lagi photo photo you yang nampak macam pompuan murahan saja..." doc



macam marah je. menakutkan Eda.



Tangan Eda, kedua duanya beralih ke mulutnya... "Err..." aku cuba lah. baru dia



bangun. tweet tweet! bunyi sms nya. "I balik dulu." dari KIla. SMs dari KIla.,



dia dah balik.



Dah lepas jam 5.25ptg, tak ada pekerja lagi di luar tu. semua dah balik. Tinggal



mereka berdua saja dalam bangunan student affairs tu.



"alamak, kila dah balik pulak!" Eda cemas. Baik aku goda dia lah.



"Apa awak nak kata Eda?" tanya Doc azmi yang berdiri di depannya. "Ni! gambar



dedah dada you, lurah ni nampak nyata ni...." dia menghulurkan pada Eda. "Dan yang ni... muka tak nampak tapi memang you lah ini eda, tu gelang kaki tu... pakai bra dan panties, terkangkang... di atas lantai apa ni...bilik mandi ni? Kan?"



"Errr.... ye doc. " Eda nampak cemas. Duduk pun dah tak betul dah. Skirt dah naik menampakan pehanya lagi....



"Ini? Ini hah? Ini yang paling sundal sekali... tak pakai bra pun, muka tak nampak, hanya tapak tangan menutup dada
awak tu! Mengembung dada ni? Tutup dengan tapak tangan menekan buah dada ni? Isyyy!!!" doc Azmi nampak marah, tapi
dalam hatinya bila dah dicetak photo2 tu dalam saiz besar (A4) nampak sexy pulak si Eda ni.



"Apa awak nak cakap Eda, ada 34 photos dalam Tagged account awak dan saya rasa lebih 3/4 semuanya sexy belaka....tayang dada, kaki dan body..." Dr Azmi memandang pada Eda yang tunduk...beberapa helai gambar berselerak di kakinya.



"Maafkan saya doc."



"Saya kena ambil tindakan ni. Gambar2 ni akan jadi bukti."



"Saya boleh merayu ke doc?" tanya Eda "...dan ringankan denda ni..."



"Saya rasa kalau majlis dispilin tengok gambar2 ni, mesti mereka akan setuju sebulat suara untuk mendenda awak.... " dia melutut di depan Eda dan mengambil sehelai gambar di kaki Eda. "terutama kalau datuk Prof lihat yang ni.... yang mengangkang ni... nampak tembam cipap awak ni Eda." tiba tiba tergerak pulak hati dr Azmi nak melihat celah kangkang Eda di depannya.... tak berapa jauh dari dia melutut itu. Eda memang dah tak kisah macam mana dia duduk... pehanya dibiarkannya terbuka sedikit... dari kedudukan doc Azmi, memang jelas nampak panties Eda.... panties light blue.



"Isyyy.... awak ni Eda..." doc azmi bangun , dia terasa horny pulak.



'Err..." Eda bangun dan "Doc...pleaseeee..." dipeluknya Doc azmi.



"Ehhh? apa awak nak buat ni?" tiba2 keadaan dan situasi dah semacam bertukar, kini nada doc azmi pulak yang dah cemas.



"Doc...pleaseee..." Eda memeluk erat. Kedua dua tangannya dirangkul di tengkok doc azmi yang lebih tinggi dari Eda. Naik skirt eda. "Eda nak doc tolong jangan buat report doc... eda akan jadi baik... baik sangat...pada doc." nada Eda manja...



Doc azmi tak tahu nak buat apa. Dia tak pernah dipeluk sebegitu oleh students.... horny pulak... "errr.... apa ni Eda?" tangan doc azmi jatuh ke sisinya...



"Doc...pleaseee..." Eda masih memeluk doc azmi dan dicium2nya profesor yang berumur 50an itu....dengan perlahan.



"Ohhh!!! jangan cium di situ eda...errr..." dr azmi cuba nak menolak lengan Eda yang merangkul lehernya.



"Knpa doc.... tak boleh ke? sensitif eh? di sini...hmm..." Eda mula merasa yang dia in control pulak keadaaan itu... Dia tak berapa suka kan lelaki... tetapi dia terpaksa buat begitu unutk menyelamatkan keadaan. Eda lebih selesa dipeluk dan memeluk rakan sejenis.



"Ehhh...jangan sentuh kat situ..." doc azmi terasa tangan Eda ke depan seluarnya. Dia dah dua minggu tak menyentuh isterinya , atau disentuh isterinya... kebelakangan ini memang jarang... tiba tiba batangnya naik keras cepat. lebih pantas mengeras dari biasa. Panas rasa badan doc.



"Alaaa doc ni... apa salah nya... usik usik je... di luar seluar je... boleh



lah..." Eda masih rapat memeluk Doc azmi. Dadanya sengaja ditolak ke dada prof student affairs tu.



"Ohhhh!!! Eda..." tangannya memegang tangan Eda...yang sebelah kanan dah mula menyentuh keselruhan batang nya itu... dah keras .



"Hmmmm...odc... dah mula membesar doc...Hmm...." kata Eda secara berbisik sexy ke telinga profesor nya itu. Tangan doc azmi memgang tangan Eda tapi tak pulak menarik tangan Eda ke tepi atau jauh dari batangnya itu... lemah doc azmi ni... nampak saja tegas dan garang... rupa2nya kalau disentuh dan dipeluk dibelai, dia
lemah....lemah semangat melawannya tapi syahwatnya tak nampak lemah sedikit pun... masih mengeras dan membesar.



Batang mana tak membesar keras kalau dipeluk oleh gadis 20an.... yang sexy dan berpakaian sexy lagi...dan menyerah pulak tu...seperti Eda tu sekarang.



Eda memberanikan dirinya dan merapatkan bibirnya pada bibir doc azmi. Doc azmi dah terduduk di bibir mejanya...sebab ditolak perlahan lahan oleh Eda... kini Eda berada di celah kangkang doc Azmi. tangan eda sebelah di pipi doc dan sebelah lagi mengurut urut batang doc.





"Hmmm... " dan kelemahan doc azmi nyata... dia membenarkan dirinya dikucup... Eda memberi nya kucupan yang paling ghairah sekali... lidah Eda perlahan lahan masuk ke dalam ruang mulut doc azmi. Wife doc azmi takpernah memberinya ciuman dengan mulut terbuka dengan mainan lidah sekali begitu....



Sedikit demi sedikit, Doc azmi dah hilang kawalan... lama kelamaan Eda pula yang mengawal. Eda mengucup dan menjolokkan lidahnya ke dalam mulur doc azmi. Doc azmi terangsang, lebih2 lagi batangnya dah keras dan dirurut2 oleh Eda.



"Ohhh...what a kiss young lady!" kata doc azmi menarik nafas panjang... merenung mata Eda.



Its on fire...dalam mata Eda... Eda juga merasa horny sangat. Belum pernah pulak dirasa begitu.... mungkin situasi yang cemas dan exciring tu membuat dia merasa lain sekali bila mengucup seorang lelaki. Selalunya bila kissing Kila atau Jaja saja dia akan horny dan wet, tapi kali ni dia merasakan pussynya kembang kuncup mengemut dengan air mazinya yang dah mula meleleh keluar... Dikucupnya lagi doc azmi. Doc azmi merasa horny dan mula mengepal boobs Eda dan meramas ramas.



"Ohhh hmmm...." bunyi suara Eda....bila terasa boobsnya disentuh dan diramas2. Prof azmi tidak kasar dan gelojoh... tak seperti org muda.



Mereka kissing dan berpelukan, dengan tangan masing2 kini meraba raba menikmati tubuh masing2.... dengan perlahan lahan zip seluar doc azmi lorot ke bawah... tangan Eda dah mula menyusup masuk. masuk dan menyeluk masuk mendapatkan batang
doc azmi. Terlepas kucupan mereka sebaik saja jari2 kecul halus Eda menyentuh batang nya. "Ohhhh.... Eda pegang batang ......"



"Hmmm... hehehe...doc Azmi... belum ada orang lain dari isteri you yang pegang ni kan?" Eda mengoda sangat. Eda menyeluk dan memegang batang yang dah keras itu... bulu ustaz panjangnya... tak gunting ke? kata hati Eda....diseluk nya lebih dalam dan dapat memegang menggenggam...hmmm...boleh tahan juga ni. Lebih
besar dari si Boy punya. Boy adalah kawannya... bukan bf, tapi x bf Kila.





"Ohhhh belum Eda... belum...." Dr azmi nampak horny dan senyumannya penuh ghairah. Dia nak Eda pegang .... dan keluarkan batang nya yang keras sangat dah tu. Eda tunduk ke batangnya...





"Hmmm... ada air mazi dah kuar ni dr... hmmm..." dijilatnya air mazi di kepala takok batang doc azmi... membuatkan dr azmi agak kegelian. Eda menjilat dan menghisap.... diurut urutnya batang dr azmi... dr azmi melorotkan seluarnya...



Lama juga batangnya dihisap. Dr azmi kini dah duduk di sofa. Eda melutut di lantai berkarpet dan meneruskan menghisap... 'Ohhh Eda...!!!" Dr Azmi bangun dan mengangkat menarik Eda ke sofa di sebelahnya. Dikangkang kan peha Eda. "Doc nak tengok apa di sebalik panties Eda ya..? Hihihihi!"



"Ohhh doc! apa ada di sebalik panties Eda tu doc? hihihi" Eda nakal menjawab. Dr azmi menarik panties Eda dan terserlah di depannya, pantat studentnya, student 20 tahun yg nakal yang mesti di dendanya. putih melepak bahagian yg tak dilitupi bulu bulu halus... "hmmm... bulu di tundun ni halus.... I love this kind of pussy.... your pussy lips pun bertaup... hhihihi!" dr azmi dah mula hilang kawalan... matanya tertumpu pada alor lubang pantat studentnya itu. Studentnya yang rela diperlakukan apa saja.



"Ohhh...doc...!!!" keloh Eda apabila terasa tapak tangan azmi menyapu menyentuh tundun dan bergerak ke alor pussynya. Last sekali Eda difuck adalah semasa di party bersama rakan2 lesbians nya di rumah uncle Jaja. Entah macam mana Uncle Jaja balik pada awal pagi tu dan apabila dia sedar saja batang uncle Jaja, uncle Mat dah masuk meyucuk dalam lubang pussynya itu. Eda mabuk malam tu dan tak berapa sedar, yang dia tahu cuma pussynya sengal dan kesan kesan mani kering meleket dikeliling alor pantatnya... dan mungkin juga uncle Mat ada pancut kat dalam.... dia tak sedar...



Azmi tak membuang masa lalu mengerak gerakkan jarinya ke alor pussy Eda yang dah basah. "Ohhhh!!!! Doc!!! Ohhh!!!" keloh Eda lagi... jari jari azmi meraba raba dan meneyeh neyeh pussy tembamnya itu... kelentitnya sensitif dan setiap kali jari azmi menyentuh kelentitnya itu, akan terbit air mazi dari dalam pussynya.... dan setiap kali itu Eda akan mengerang. Azmi tahu batangnya dah keras dan dia pun dah tak tahan nak merasa kemutan pussy Eda... dia tak pernah merasa kemutan pussy seorang student....



"Masukan Doc! Masukan lah...Eda dah tak tahannn ni...ohhh!!!" Eda dah basah dan horny sangat. Amat sensitif bibir pussynya...pink kemerah merahan dengan setiap sel menerima darah beroxygen membuatkan luar dan dalam pussynya sensitif... "masukan lahhh please doc!" kata Eda....



"Nak batang ni dalam pussy you ni Eda?"



"Nak ! Nak now Doc...please..!!" Eda mengetap bibirnya dan merenung Azmi, ketua hal ehwal pelajar yang digelarnya ustaz itu.... bukan dia saja yang mengelarkannya ustaz, malah ramai pelajar pun... dan dr azmi mengacukan batangnya pada alor pussy Eda yang dah sedia basah untuk menerima satu batang lagi....ke dalam pussy Eda.
"Ohhhh!!! Doccc!!!" keloh Eda sebaik saja kepala takok batang dr azmi masuk... menguakkan bibir pantatnya ke tepi memberi laluan pada kepala takok tebal cendawan busut itu masuk...



"Arghhhh!!! Isyyyyy!!!" keloh azmi menikmati kemutan dikepala takoknya itu. "Ketat Eda.... ketat pantat you ini....ohhhh!!!" dr Azmi menolak masuk perlahan lahan. tangan azmi memegang bawah betis Eda menarik pussy basah itu ke arah batangnya. sedikit demi sedikit masuk... "Ohhh!!!" mereka sama sama mengeloh dan masih memandang tepat pada mata masing-masing...



Apabila setengah dah masuk... "batang siapa yang masuk dalam pussy Eda ni?" tanya Azmi mengadangada.



"Batang doktor azmi .... batang doktor azmi .... dah masuk pantat Eda ni..." kata Eda dengan nada yang amat sexy sekali.



"Nak lagi tak ni?" azmi menolak sikit dan berhenti.



"Nakkk doc! Nakkk!!!" keloh Eda dan menarik pinggang azmi ke arah nya...



Azmi pun menolak masuk selebih batangnya itu dan Eda mengerang... "Ohhh Doc! Ohhh doc!!! besttt nyerrr rasa kali nii..."



"Yang dulu tu tak best? Hihihihi!!" azmi membenamkan keseluruhan batangnya sebelum dia menarik semula dan mulakan memantat studentnya itu.



"Ohhhh dulu lain doc.... ini ...ini...besttt!!" kata Eda termenggah menggah. dan azmi pun mula sorong tariknya. Kaki Eda dipautnya sebelah dan sambil dia menyorong tarik itu dia berpaut pada kaki panjang Eda... peha yang diidam idamkan untuk dicium tadi kini dah diciumnya. sambil mencium peha Eda dia menyorng tarik batangnya keluar masuk pantat ketat Eda... membuatkan Eda mengerang.... geselan bulu azmi pada kelentit nya amat memberi sensasi yang maksimum.



Semakin lama semakin laju. Azmi memaut pada kaki Eda dan menujah keluar masuk... berkocak kocak air pantat Eda. Eda pula merams ramas boobsnya. Nipples nya digentel dan ditarik. "Ohhh!! Doc !!! Fuckkk!!!" kuat suara Eda. Pintu takberkunci, kalau ada orang dil luar pasti mereka akan dengar apa yang berlaku dalam bilik ketua jabatan student affairs itu... bunyi suara perempuan mengerang dan mengeloh dan bunyi pussy basah dirodok laju...



Setelah beberapa lama mereka memantat.... azmi menarik batangnya keluar..... basah berkilat dengan air pantat Eda... urat urat di abatang azmi menebal dengan laluan pantas darah mengalir ke seluruh alat kelaminnya itu... "suck me Eda!" arah azmi. Eda mengikut tanpa soal. Dijilatnya kepala takok azmi dahulu..... dan ini membuat azmi mengeloh panjang. kepala takok tu amat sensitif ketika itu...sel-sel di situ penuh dengan darah itu sensitif. Dihisap nya dengan gelojoh sekali. Azmi duduk dan Eda dalam keadaan merangkak di atas riba azmi menghisap batang yang baru saja keluar dari pussynya tadi. Eda bukan tak pernah menghisap dan merasa air pussynya sendiri.



Kadang2 kalau dia horny Eda akan menjolok jolok pantatnya sendiri dan air pussy nya dijari akandihisapnya sendiri... air pussy jaja dan kila pun dia pernah rasa.... air pussy bukan asing pada nya. yang jarang di rasa Eda adalah mani lelaki. 
Eda mengihsap dan menjilat. Buah dada Eda yang berbuai buai di atas riba Azmi itu diramas dan diraba azmi. Penuh melempah tapak tangan azmi.... tak cukup tanganya untuk mencekup boobs Eda yang besar itu. saiz boobs Eda dah besar dua saiz sejak dia masuk kolej itu. Sebab selalu diramas oleh rakan2 lessbian nya... dari saiz 32C, sekarang dah saiz 36C.... saiz yang perfect... menegak dan tak kendur pun boobs Eda. kenyal dan solid... besar bagi dr azmi. tapi pada pandangan dr azmi, boobs Eda dan rakan rakannya memang besar dan tegang... dia tahu sebab mereka tu suka berpakaian ketat dan singkat.



Eda kemudian ditonggengkan oleh azmi. batang azmi masuk dari belakang pula. "I nak pussy you ni dari belakang pulak." kata Azmi. Dan mereka menyambung semula memantat doggie style. punggung putih pejal Eda ditampar tamparnya semasa dia menujah masuk. Setiap kali batangnya menujah masuk dalam, Eda akan mengerang... "Ohhh!!! dalaammmnyer doc!!! Ohhh Doccc!!!" dan dr Azmi memegang pinggang dan memaut pada punggung Eda sambil dia keluar masuk, laju dan perlahan. sesekali Azmi akan tunduk dan meramas boobs Eda. Bial dia tunduk untukmencapai buah dada Eda, batangnya akan masuk lebih dalam dan ini membuat Eda mengerang kuat!



Eda klimaks semasa batang azmi menujah laju. Geseran laju pada kelentit Eda itu membuat Eda klimaks, mencapai orgasme. Apabila Eda mencapai climax nya.... dia mengerang kuat dan anggota badannya mengejang keras dan dia rebah ke depan, ke atas sofa. "Ohhhhhhh!!!!! Fuckkk meeee!!! Fuckkk meee doc!" dan azmi meneruskan memantat walaupun Eda tengah mengalami orgasme nya.
Sepuluh meinit kemudian, azmi pula klimaks dan memuntahkan benih maninya di dalam lubang pantat Eda. "Ohhh nahhh ambek kau Edaaa!!1"



"jangan kat dalam doc!! Ohhhh!!!" tak sempat Eda menghalang dan menarik pussynya dari batang dr azmi... azmi dah memuntahkan maninya. "Ohhhh panasnya mani you odc!! Ohhhh!!! banyak!! Ohhh ada lagi?"



"Ohhh sorry baby...tak boleh tahan lagi dahhh...I lepaskankat dalam ..." Azmi mengeluarkan batangnya dari pantat Eda...dikuti lelehan maninya... "Ohhh!!!"



"Ohhhh !!! Docc!!" keloh Eda... melihat ke belakang... batang azmi kini berada di alor punggungnya ...azmi mengesar ngesat batang basahnya itu ke punggung Eda... lebihan mani dan air pussy Eda sendiri membasahi punggungnya itu. 




"Ohhh doc! best nyerrr...Eda tak tahu you ni a great fuck! Doc!" Eda memeluk dan memberi kucupan pada azmi. Mereka berpelukan dan berkucupan. Tangan dr azmi meramas ramas boobs Eda... membuat eda mengerang sambil mereka berciuman. Eda kemudian kemabali menghisap batang dr azmi... azmi terbaring... "Ohhh best you ni Eda... " sambil memerhatikan batangnya dihisap Eda.



Malam itu Eda difuck sekali lagi sebelum mereka meninggalkan pejabat azmi. Kali ni azmi mengambil masa yang lama sedikit sebab dia dah pancut sebelumnya tadi. dan Eda merasa amat puas kerana mengalami orgasme berkali kali....



Di rumah sewa Eda.
"So apa yang lambat sangat balik?" tanya KIla.



"Doc azmi fucke dme lah... I taknak beat around the bush lah." kata Eda dan terus masuk biliknya. Kila mengikuti dari belakang. Eda membuka baju dan nak mandi.



"Ohhh betul lah u kata, I nampak kean kesannya semua kat sini...sini...err? sini pun ada?" Kila menunjuka kpd kesan2 gigitan pada buah dada dan peha dan celah kangkang Eda.



"hah... doc suka bagi love bites lah... " mengambil tuala dan ke bilik mandi.



"besar batang dia tu? best ke?" tanya Kila.



"Hah... biasa je, tapi dia tahan lama lah... " bunyi shower dan KIla terasa horny pulak dan nak mendengar cerita sepenuhnya dari Eda.
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...